Sammanfattning av dagen, mohaha

Har haft sjukt roligt påsklov enda tills nu! Har pluggat lite nu, skrivit av varenda fotbollsövning för 7-9 åringar från en skitbra hemsida, eller jag skrev bara av dem som jag fattade. En del var så himla kompliserade att jag sket i dem helt och hållet. Har fyllt i lite till på min ansökan till B-ön! Ska väl bara söka till högskolan nu också där jag nog vet hur jag ska priorietare just nu!

Nu måste jag plugga lite etik, eller ska fylla i det jag kan i ansökan, sen fixa alla papper och sedan är det bara två referenser som krävs. Sen måste jag plugga lite, har prov imorgon! Rolig start efter lovet sådär! Ikväll är det ridning i alla fall, ska bli skoj!

Just ja, tittar på bröderna lejonhjärta för det råkade vara på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0