Säg var går färden, vart går den idag

Sovde ut idager och väntar nu på att badrummet ska ta bli ledigt. Nu blev det ett långt in mellanrum här, för toan blev ledig och sedan gick jag direkt till frukosten och mumsade i mig den.

Vet inte hur många gånger jag har sagt att jag måste städa rummet men nu måste jag verkligen det! Jag måste!!!

Lördag: STÄDA!!!!! Äta påskmiddag.
Söndag: plugga :(
Måndag: plugga :( och rida

Ja har man haft ett skit roligt påsklov så får man ta tag i det tråkiga i slutet men avslutar love med att rida. Hoppas Petter bli frisk snart.

Sedan blir det en rolig vecka förutom att skolan börjar igen. Fotbollsträning gånger 3, ridning gånger 2 och en liten match där på lördagen blir det troligen..

Nu måste jag väl städa då rå :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0