Paus!

Pu! Pluggar och pluggar hära. Sitter med min projektredovisning och försöker få ihop den, det går ganska bra, vet dock inte hur jag ska kunna prata i tjugo minuter! Men har fått en jätte bra grupp att redovisa för!

Nu tog jag en liten paus för att få nya krafter, tog ett äpple blandat med socker och kanel, vilket jag aldrig tog igår! Ska sätta på mamma mia och sedan fortsätta med projektarbete!

Ny vecka med nya möjligheter
Måndag: Projektredovisningar, fotboll?, ridning!
Tisdag: Projektredovisning, FOTBOLL med gullungarna, ridning!
Onsdag: Skola, fotboll!
Torsdag: Majbrasa, tjoho!
Fredag:
Lördag:
Söndag: Match (om jag blir kallad)

Längtar ihjäl mig till fotboll! Det går inte att säga det för ofta, det är så jävla skoj!!  Haha jag hörde något riktigt skoj idag, jag börjar asgarva så fort jag tänker på det! HAHAHAHA! Det är så fruktansvärt roligt, det kommer jag garva åt resten av mitt liv, haha, jag kan inte sluta skratta! Det går inte att sluta, hahahahaha! Snacka om brud, så jäkla cool alltså! Haha, nu måste jag garva vidare åt detta, som inte ens var ett skämt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0