Överbebloggad?!

Fan vad jag har bloggat idag! Det är för att jag har suttit med projektarbetet hela dagen och tagit små pauser med att blogga. Men jag har suttit och garvat hela dagen åt det Carina och Sigge sa idag, det var riktigt roligt! Nu är jag så trött att jag bara ler åt det men jag har skrattat ganska många gånger idag åt det. Jag har rätt tråkig humor men ändå extream rolig! Det är skoj att vara lättroad!

Har pratat massa med Thess på msn idag och det var härligt, jag saknar henne så mycket! Och jag saknar Cicilia, saknar Norrland! Men när ska man ha tid att åka dit? Om jag vore rik skulle jag köpa en lägenhet till Cissi så hon kunde flytta hit, tjohoo! Eller om Tessi inte hade lurat i mig i fotbollen hade jag flyttat dit, om jag fått med mig några till dit upp! Men flytta hit snart skitunge!

Ska sova snart för ska upp tidigt som fan imorgon! Ska prata om Johanna Ö med en väldigt speciell person imorgon. haha! nej men ärligt så är det en väldigt speciell och värdefull person i mitt liv, utan henne skulle jag inte orka! Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0