Olidlig smärta

Det gör så fruktansvärt ont imellan åt. Har haft ont ett bra tag i intervaller men nu kommer det allt oftare och oftare och det sitter i längre och längre och det gör ondare och ondare. Trodde jag hittade en knep som gjorde att smärtan försvann men nu har smärtan kommit på det knepet! Så hittade ett nytt som håller i några sekunder och det ser ju sjukt ut när man står så där. Jag vet en sak som fått allt att försvinna förut men har inte testat det på länge.

Vågar inte gå till läkaren, på något sätt så känns det onödigt. Att dem inte kommer att hitta något? Eller ska man skickas till tusen olika läkare innan de kommer på vad det är och få en massa tabletter som är jobbigare att svälja än vad själva smärtan är. Och om man måste operars? Visst, håll dig borta från fotbollen, ridningen och all sport en månad, om ens det! Det kan dem ju glömma! Så den enda medicin jag vill få bort smärtan med är att träna. Vill inte ha några tabletter och ingen operation men det gör så jävla ont imellan åt att jag bara vill gråta! Och ett fler tal gånger har jag känt mig så jävla svimfärdig av smärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0