Mål utan alkohol

Åkte till Tess igår där det var kalas och massa folk men blev till slut kvar här hela natten och imorse var det värsta frukosten på bordet. Mumsigt! Så har vi ätit tårta från igår! Idag är det 40 års fest så vi fixar och trixar inför den. Kaffegrejen var rolig, den började brygga kaffe utan att vi gjort något. Kontakten var inte ens i!

Mål utan alkohol men jag gör ändå aldrig mål, så jag kan lika gärna dricka alkohol!

God dager allihopa! Imorgon är det lördag och jag måste plugga!! Men fuck plugg nu, ikväll är det fest!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Min underbara vän <3

Saknar dig massa mycket! :D

<3<3<3<3

2009-04-10 @ 17:09:49
URL: http://strawberryprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0