Ligger i högläge med fotfan

Igår när vi lirade boll så blev jag tacklad av en ungefan och stukade foten lite lite men Emelie tröck till den så det blev bra. Men idag på väg hem från Tessi så gick vi och passade lite när jag gjorde världens fulaste vurpa ever enligt Tessi och stukade den lite till, satt kvar där på marken ett tag innan vi gick hem och så tänkte jag inte mer på det. Gjorde lite ont i vissa lägen men åkte ner till plan och lirade lite och då kände jag hur ont det gjorde.

Så tänkte att jag skulle gå tre kilometer men det gjorde ont så gick tillbaks och satt sedan i regnet och tittade på träningen. Riktigt deprimernade, ska jag var ärlig så kom det tårar där i regnet för att jag inte kunde spela.

Men nu ligger jag med foten i högläge och har lagt en påse gamla morötter i bilen. Den var rolig.

Nu är det mindre än en vecka kvar Tess, wihoo! Tror det kommer bli riktigt roligt!!

Kommentarer
Postat av: thess

jag är hemma imorgon vid två-tre tiden kanske, ska fixa musiken till pappa då. du kanske vill hjälpa till? (a)

Men jag ringer dig när jag åker ifrån dennis imorgon :)<3

2009-04-08 @ 23:01:49
Postat av: emelie

"emelie tröck till den så det blev bra"

man låter ju en aning proffsig! :O

2009-04-09 @ 20:07:25
URL: http://eemelieforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0