Jag lever livet!

Fick sommarjobb idag, tjohoo! Inte på den arbetsintervju jag var på, för den sög riktgit ordentligt! Det var en gruppintervju och jag fick svara på alla frågor först, så alla andra utveckla ju svaren ännu mera! Men direkt efteråt ringde jag upp den förra arbetsintervjun jag var på för dem hade ringt mig och där fick jag jobb! De hade ringt min praktikplats och då hade jag fått bra omdöme och May hälsade en stor kram till mig. Så nu har jag sommarjobb och det verkade faktiskt jätte bra, även fast det är lite längre än dit jag var idag. Men det kändes mycket bättre där borta och jag är ju van med långa resor! Så då har man sommaren bestämt, även om det kanske inte blir så mycket semester. Men nu vill jag tjäna pengar!!

Och våren är här! Så underbart, man kan knappt ha på sig jacka för det blir för varmt. Känns skönt inför helgen då man ska vara ute hela dagen, eller jag bad om att vara i ridhuset men det är ju lika varmt/kallt där som ute bara att det inte blåser! Och match på söndag, det ska bli väldigt roligt men jag hatar mina grusskor! De gör så ont! Men nu känns det som om jag bedrar dem om jag köper nya, plus att jag inte har råd! Så får dras med dem, vänjer mig väl snart! Det är ju mest träningar i grus och sedan är ju de flesta matcher på gräs!

Och snart är det lov! Dock känns det som jag haft lov i en vecka redan. Men då måste jag plugga etik, religion och idrott! Så är det fest på fredagen och påskmiddag på lördagen.

Och efter lovet börjar den där roliga grejen som jag ser fram emot så mycket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0