I decided long ago never to walk in anyone's shadow

Nu har jag kollat runt och via att jag sökte på arobicsledare hittade jag vidare och vidare och till slut till något jag vill!
Så detta är vad jag vill:
Jobba i sommar, jobba lite samtidigt som jag går på folkhögskolan och pluggar till idrottsledare och pluggar minst engelska B i ett eller två år. Jobba minst ett år! Och Tessi får gärna komma med positiva besked idag! Och sedan plugga till en viss sak eller idrottslärare. och sedan får vi se vart det leder!

Ska leta lite jobb men även söka till högskolan, har två olika linjer som jag vill, fall allt detta ovan skulle gå i skiten!

Men nu ska jag snart övningsköra lite så måst äta och dra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0