Kaos

Det har varit projektredovisningar hela dagen i skolan, en del var riktigt bra! Vill prisa Amanda, Malin och Anna, era redovisningar var riktigt bra! Sitter, eller jag börja jobba mer med min redovisning, mitt i allt idag kom min mentor och drog in mig på sitt rum, läskigt!! Alla lärare sitter och snackar om oss elever varje måndag, jobbigt läge för dem alltså men då hade de snackat om lilla mig idager och inse att jag inte har ätstörningar någon gång! Och tydligen har Anette ringt från Torpis och sagt att jag är ute och toktränar när jag är där men konstigt?! Allt som finns att göra där är att vara ute eller titta på tv!! Ja ja, jag vet ialla fall hur det ligger till och med mig är det ingen fara! Visst jag tränar 10 gånger i veckan men liksom två av dem är idrott, och tre är dem är det jag som tränar andra, jag rör inte på mig speciellt mycket på dem träningarna! Och jag smokade nyss i mig en kladdkaka, åt pizza och donken i helgen! Så om någon lärare läser detta, så nej jag har ingen ätstörning, tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ár d nágon som frágat lr? Nááá juste ingen bryr sig.

2009-04-27 @ 21:01:24
Postat av: Therese

hahah xD det är inte jag som kommenterat det här jen bara så du vet ;)

2009-04-30 @ 11:56:59
Postat av: Jennifer

Hahaha! Hjärtat, jag förstod att det inte var du som skrev det, efter som du hade lämnat Italien och kommit till Sverige när denna kommentar kom. haha

2009-04-30 @ 12:03:29
Postat av: Thess

hahaha, undra vilken omogen tönt som skrev det xD man kan ju gissa en gång

2009-04-30 @ 20:54:56
Postat av: Jennifer

Haha! Eller hur jävligt moget. Men är man så omogen och osmart och inte fattar att jag sitter på IP-adressen så får man skylla sig själv...

2009-05-03 @ 10:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0