Hallå, hallå! Hallå?

Åkte till mammas jobb idager och lekte lite innan jag övningskörde hem till Tessi där min cykel väntade! Jag låste upp min cykel och gick sedan in för att prata lite med Tessi och blev kvar här!! Hon pluggar och jag underhåller henne med min vackra närvaro. Hon skulle prova att manipulera mig förut men det funkade inte, hahaha! Sopa!

Men Tessi gjorde värsta glädjesaken för mig idag, wihoo! Fan vad det ska bli roligt! Efter lovet så. Ser fram emot det! Riktigt ordentligt, wihooo! Så då kommer jag träffa Tessi fem-sex gånger i veckan!

Måste cykla hem den där jävla cykeln sen altlså och jag är inte klädd för det men man får ju offra sig för laget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0