Halelujah!


Kollade upp planen imorgon och det ser ut om gräs, om det inte finns en hemlig grusplan någonstanns som vi får spela på! Älskar gräsplaner!! Och jag drömde i natt att det snöade, fy fan! Tur att det var en dröm!!

Om en halvtimme går bussen till skolan. Men nu för tiden känns det som om jag kan åka med idrottskläder till och från skolan varje dag förutom måndagar! För på tisdagar, onsdagar och torsdagar är det fotbollsträningar och på fredagar är det idrott. Det är väldans skönt att slippa göra sig för iordning, onsdagar är det ju också idrott! Så rör på mig varje dag, för på måndagar är det ridning, fy bubblan vad skönt det är. Ska inte säga att tisdagarna och torsdagarna är så ansträngande fysiskt men lite rör man på sig i alla fall, det är i alla fall en timme med frisk luft och massa, massa glädje! Just ja, jag rider på tisdagar också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0