Gulligaste fotbollsmatchen ever

Efter att ha fördrivit tiden i tre timmar med olika dataspel och bloggar så blev klockan kvar i åtta och jag fick äntligen väcka Tessi, så skulle vi smyga oss upp i huset för att göra frukost men då kom deras en schäfer och skällde som bara den. Så det misslyckades ju. Men åt lite innan vi byte om och så, snyggaste outfiten ever, stövlar under mjukisar, I like it! Så körde Mia oss till station där vi tog tåget till Älvsjö där jag lärde Tessi hur man plankar och det gick väldigt bra.

Busschafförerna gjorde min dag lite bättre, den till T-skola lät mig åka gratis trots att tiden gått ut för en kvart sedan och busschaffören från T-skola och hem ville inte att jag skulle betala för den lilla biten, så tack!!

Hade i alla fall match med flickorna och de var så söta och riktigt bra, för att vara i den åldern. Dock blev det bara 0-0 men vi var nära flera gånger. Jag och Tessi tog hand om målvakten innan matchen och vilka himla utkast hon fick till under matchen alltså, det var exakt vad vi övade på innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0