God morgon hela världen, vilken underbar dag!

Vaknade vid nio och började pilla på örsnibben när jag inte kände örhänget på framsidan. Det var ju kvar för på baksidan var allt som de skulle. Så slängde mig upp till spegel. Och där syndes iget örhänge, så fick lite panik där men det var bara trycka fram det igen.

Ska snart upp och sedan vidare på arbetsintervju.

Drömde sådan sjuk dröm idag, helt sjuk! Var i skolan med fotbollslaget men det såg absolut inte ut som min skola. Men sen skulle jag Tess och Jelena hem med tåget. Helt mongo dröm! För jag gick av i centralen och tröck på några knappar som skulle göra att tåget gick snabbare men då missade jag tåget. Och Tessi hade min väska med nycklar, mobil och busskort. Så kom Angelica och så skulle vi långt fram på tåget mot Huddinge men det missade vi, så kom Josse istället och så fick jag smsa Tessi men hon hade en sjuk mobil! Men Tessi svarade inte, så åkte typ hem till Tessi och gick bara in men då var det typ dag och Tessi skulle till jobbet men blev för sen och ringde och sa att hon var sjuk! Det var nog den konstigaste dröm jag drömt på länge! Helt sjuk!

Idag måste jag verkligen städa!! Kunde gått ut ikväll och dansat som bara den men ska bygga bana och gå upp sju hela helgen! Men på söndag är det match! Jiha!!! Och efter lovet börjar roligheter! Det ska bli så kul!! Jag är så taggad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0