Glöm bort bekymmer och besvär

Jag förstår verkligen folk som blir träningsnarkomaner, det är en sådan befrielse att träna! Man bara lämnar allt jobbigt hemma och lever livet i en timme på planen och är världens lyckligaste människa, eller på gymmet! Det är en sådan jävla glädjekick, så jag förstår verkligen folk som blir det!!

Var och tränade 00-01:orna idag er och det var otroligt roligt. C taggade upp mig lite på skolan också, så ska verkligen plugga ikväll. Dock ser det inte ljust ut i skolan men jag ska fan kämpa som fan nu sista veckorna! Sex veckor, det är sex veckor kvar att kämpa! Fatta att vakna upp den 3 juni, vilken jävla befrielse av många anledningar! Och  Tess, jag tror jag ska följa ditt råd. Sex veckor är inte mycket så får väl stå ut!

Saknar Tessi så jävla mycket, den lillen är i Italien och äter pasta!!!

I helgen blir en plugghelg! Men paus för två matcher som vi ska vinna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0