Fotboll is the shit!

Väntar på att åka till stallet så började titta igenom lite gamla blogginlägg!

Några urdrag:

Jag vill börja på fotboll igen!!!!

Jag, mamma, Kim, Pontus och Rickard sitter och tittar på fotbollen
Mammia "Jag förstår inte riktigt......"
Pontus "Du ser den där bollen där?"
Mamma "Jaa?"
Rickard "Ja den ska in i de det där fyrkantiga hålet"
Kim "Men det vet vi ju alla från dagis att en rund sak kommer inte in i ett fyrkantigt hål"



Får väl ta en kopp kaffe men vänta nu! Jag dricker ju inte kaffe!

Har varit hos Tessi idag och hon har bestämt sig för att jag ska börja i hennes fotbollslag! Åh vad roligt men jag vet inte om jag vågar, skulle vara grymt roligt om jag törs! Kom igen, du brukar ju våga testa nya saker och fotboll är  inte ens nytt ju! (25 juni)

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Ok vännen jag kommer upp lite senare

Kom typ precis hem från min första fotbollsträning på sex år och det var så otroligt roligt och jag tänker absolut fortsätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0