Fotboll gör en lycklig

Jävlar vilket tjafs det blev idag om studenteskivan imorgon!! Först tvingar denna ena personen hem än för att hämta pengarna och sedan när man kommer så bara hånler nästa och ba Försent!! Så ska vi till banken för att sätta in dem, nej då ringer dem och säger att vi ska ta med dem till skolan imorgon. Så om skivan blir av imorgon, det är en fråga!? Fan vad arg jag vart idag alltså! Och att folk åker och köper ballonger för våra pengar utan att ens fråga oss andra om vi vill ha balonger! Jag hatar balonger, jag är livrädd för dem! Men hoppas att det löser sig och att det blir en trevlig kväll!

Åkte till Lida och tränade bort alla bekymmer. Det var jätte roligt idag, har börjat lära mig namnen mer och mer nu, bara några kvar! Det är så många på E och så är några så lika men man lär sig väl. Vill verkligen fortsätta träna det här laget, de är ju hur söta som helst. M säger så roliga saker ibland alltså, ja de är väl roligare där och då "Vi krams inte i vår familj" och "Min mamma är för gammal", haha, snällt. De är hur söta som helst. På torsdag är det träning med dem igen!!

Ridningen blev inställd idag, så ska försöka plugga lite! Måste verkligen kämpa nu sista veckorna!!

Kommentarer
Postat av: Lovise

Det var verkligen snyggt med bakrunden i "menyn" :)

2009-04-21 @ 19:46:55
URL: http://loviise.blogg.se/
Postat av: Robin

Fotboll is the shit, det gör en alltid glad! :)

2009-04-22 @ 15:59:15
URL: http://www.robincarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0