Fotboll <3

Ta med vatten till nästa gång! Efter som jag tränar tjejerna och inte tränar själv har jag tänkt att vatten, nej det behövs inte. Blev ju helt slut efter uppvärmningen, körde discokull och jag var kullare! Donken har sagt sitt! Jag är fan inte på topp, inge mer donken, inge mer subway, inge mer pizza! Så vatten med till nästa gång, nu är det så varmt också! Men fick låna vatten av Molly denna gång så det var snällt av henne.

Fick aggera målvakt idager och jag släppte in rätt så många bollar, skönt det efter som då har vi massa skyttar i laget! Så var det ju skönt att Carina fick se hur värdelös jag var i målet så att hon aldrig tänker tanken att ställa mig i mål! Det var i alla fall riktigt kul idag och man blir så uppskattad av alla ungar, de är så underbara! Dock känns det inte som om jag bara tränat med dem fem gånger, plus två matcher! Det känns som forever! Namnen börjar sätta sig i min hjärna!!

Fick hem en liten rolig sak på posten idag som kändes som om den kom rätt dag, ska börja göra lite mer på träningarna med början nästa träning. För ett år sedan lirade jag lite boll med Tessi någon gång i månaden men nu är det fyra träningar och ca 2 matcher i veckan! Och vet ni vad? JAG ÄLSKAR DET!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0