Fortsättning

Projektredovisning idag, gick förväntans värt bra! Satt in i det sista och tänkte hoppa över men man kan ju inte mer än misslyckas så gick upp efter Loi som hade en jätte bra redovisning, började nästan gråta. Therése, Söder, Lisen och Boss lyssnade på mig och det var två för mycket, snacka om pinsamt! Lisen har ju ingenting med projektarbetet att göra, jaja!

Åkte till Hötorget och åt med typ halva klassen innan jag, Stefan och Nicole gick till Gamla stan. På hela vägen tjatade jag på Stefan om det ena och det andra. "Snälla Stefan, kan inte du köpa glass till mig?" Snälla Stefan, kan inte du köpa den tröjan till mig" osv. Sen kom vi fram till museet dit Hannah kom och då körde jag "Snälla Hannah, kan inte du köpa glass till mig", hon sa okej och gick och köpte en daimglass till mig!!


Måste springa till brevlådan och posta min ansökan sen shoppa på konsum! Sedan är det träning, tjohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0