FÖRLÅT!

Jag menade inget illa, jag skojade bara honey! Hoppas du verkligen vet det! Vi brukar ju skämta så hoppas verkligen Du förstod det och ja jag tror du gjordet! Älskar dig hjärtar!! Har jag inte ringt imorgon, så är jag en tönt för resten av mitt liv, okej?!?!

Jag trodde jag hade förstört det där extreamt roliga jag hörde idag men så fick jag upp bilden och nej, det är lika kul som tidigare! Hade någon bara filmat hade jag kollat på det reapet om och om och om och om och om och om igen!

Ska blir några kilo tjockare innan jag börjar äta normalt igen, kladkaka!!!

Kommentarer
Postat av: den du skriver till :D

Jag fattade skàmtet, och jag vet att du skàmtar vafan jag kànner dig? ;) men det kàndes bara lite konstigt :P

àLSKAR DIG



hoppas du inte àr en tònt dà ;)

2009-04-26 @ 21:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0