Drömmar är roliga

I natt drömde jag till och början med att jag och Tessi tränade 01:orna. Men sen gick det bara utför, för vi skulle åka på match med dem men surprise, så skulle vi någon helt annan stanns med dem. Det var så sjukt alltså. Hamnade i en skog där en massa red och sen på en bondgård och sen helt plötsligt vid någon grej där det hängde fotbollsskor och fotbollar, som några snodde så blev vi jagade men aaa, det var helt sjukt. Sen var jag, Carina, Storloppan, Tess och Jelena i globen där det var någon lottogrej och då var det nån som gick på styltor i trapprna och där dem stannade, det numret var det som gällde. Helt mongo.

Foten känns knappast bättre idag och har fått halvt nackspärr. Ska snart åka till mammas jobb och sedan övningsköra där ifrån, sedan vidare till Tess och jag minns knappt vilken dag som var sist som jag inte träffade henne! Igår? Ja! Iförgår? Ja! I måndags? Ja! I söndags? Ja! I lördags? Nej. Så alltså sen i söndags har jag träffat henne varje dag, och ska träffa na i morgon också. Men det är väl dags att börja vänja sig;) sen blir det ju 4-6 gånger i veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0