Bloggrekord

Igår ökade statistiken lite, har haft fler förut men på senaste tiden har den legat väldigt jämt med någon enstaka ökning och minskning men igår var det fem nytillkommna, välkomna! Fett stolt medan K och B ökar med tusen.

JÄVLA FÅGEL, han får en duk över buren de dagar jag vill sova ut för att han ska vara tyst och lägger den för utgången så att han inte ska kunna sova ut! Men nu lyckades han flyga ut och ville inte sätta sig på duken så flög runt, runt, runt! Till slut satte han sig på den och försökte sen åk in igen men då var ju duken kvar så fick gå dit och när han sedan flög dra bort duken. Så nu får han leva om och flyga in och ut hur mycket han vill. Tycker synd om de fåglar som enbart har sin bur att flyga i, därför är hans bur alltid öppen. Han har varit utomhus och flygit en gång också men det var inte riktigt meningen men han kom tillbaks efter en dag utomhus.

Nu är det fotboll på tv, jag vill spela! Och imorgon så får jag det för då är det match, jippi! Och ridningen är inställd imorgon på grund av att hästarna är halta efter olyckan, så då slipper jag välja mellan ridning och match.

Vecka 17
Måndag: Skola, fotbollsmatch
Tisdag: Skola, fotboll, ridning
Onsdag: Skola, studentskiva SMOP 06
Torsdag: Skola, fotboll
Fredag:
Lördag: Fotbollsmatch (?) studentskiva
Söndag: Fotbollsmatch (?)

Frågeteckena efter matcherna är för att jag inte vet om jag blir kallad till den på lördagen och den på söndagen är 01:ornas och den är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0