Bara pluggandet kvar!

Ja, jag skickade nyss in ansökan till högskolan och skrev nyss klart ansökan till folkhögskolan! Jag hoppas på folkhögskolan för att kunna följa mina drömmar. Eller klar är den inte, måste fixa två referenser, fixa ett foto, skicka med betyg och lite andra papper som jag fixat med under dagen. Sen lägger jag det på lådan och ber en bön att jag kommer in. Nu ger jag fan allt för mina drömmar, jag har ju ingenting att förlora på det och det är dem svåra vägarna som gör människan starkare. Så detta är ett litet steg att ha fyllt i lapparna, nästa är att fråga referenser och nästa steg är att posta breven. Ohooooo! Men nu måste jag plugga lite etik och livsfrågor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0