13 snart 30?


Mitt högra ben ser seriöst ut att vara benet på en 80 åring. Fetaste blåmärken från gårdagens match, det är inte vackert men värt de!

Åkte i alla fall på fotbollsträning idag, åkte moppe dit, alltid lika skoj! Jelena körde mig och vi sjöng hakuna mantata och sånt e livet. Väldigt vackert tycker jag faktiskt.

Sprang tre kilometer, latchade lite med boll innan mor min kom och tuttade på mig, vilket innebar att jag var tvungen att gå från träningen. Så körde till stallet och red Chameu, gick riktigt bra men vill att Petter ska bli frisk snart! Älskar den gullegrisen.

Får se vad som händer imorgon, jag måste städa rummet! Men när det är så här fint väder har man ju ingen lust att städa, finns det något tråkigare och meningslösare än att städa? Jag har bättre för mig men om jag bara städar upp kan jag försöka hålla det bra? Men så lägger man något på golvet för det ska man ha sen, så glömmer man att ta upp det?! Men jag orkar inte bry mig!

Imorgon är det bara en vecka kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0