Vilken sjukt rolig dag!

Denna dag har varit så rolig från start till slut!! Alltså jag är så lycklig..............! Iiiiiiiiiiiiiiih....! Började med att jag vaknade all by my self, så härligt så! Satt på vakna med the voice, världsbäst, så jäkla roligt! Fiskarna i mobilen var ju klockrenast, känner igen mig med mina hundar i mobilen,, haha! Sedan världens godaste frukost! Sen fick jag ju springa lite till bussen men det hade jag nästan glömt. Och idag har jag och Anna varit helt jäkla sjukt störda men vi har haft galet roligt, haha! Vidare till fotbollsträningen som var riktigt jobbig men väldigt rolig! Längtar till nästa träning! Wohoooo!! Men dagens lilla problem är att jag ska ha samtal med rektorn och Lisen snart, no, no! Inte bra! Men skit samma! Denna dag ägde! Shit vad roligt jag har haft...! Hoppas på samma roliga lilla dag imorgon!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0