Vilken dag, va?!

Ja, jag hann aldrig andas idag känns det som. Började med idrottslektion, alla ville vara inne utom jag som ville vara ute men jag blev ju då ner röstad. Körde lite olika sorters lekar med en pilatesboll. Sedan hade vi etik där vi gjorde ett arbete om mobbning, riktigt nöjd med det! Lunch, där vi hade ett väldigt intressant samtals ämne, spya men sedan ville alla byta så jag böt till hundbajs och då kom vi tillbaks på spya. Mogna klassen! Så hade vi estetisk verksamhet, fy fan vad roligt! Först körde vi charader och lite kull men sedan körde vi igång med en statusgrej. Man skulle komma på kalas en och en och ha låg eller hög status. Riktigt roligt att se på alla andra, Louise var ju klockrenast! Så vidare till psykologin efter lite mer bråk om studenten, känns som man hellre vill skita i studentskivan för det blir så mycket tjafs! Psykologin var riktigt intressant men blev sjukt krångligt på slutet och de ska komma på provet, fattar ingenting! Vidare till Tess, åt lite mat och böt om. Vidare till fotbollen, där jag invigde mina nya skor! Vilket jag inte vågade från början...!!
Jen "Tessi, jag vågar inte ha dem. Alla kommer tro att jag tror att jag är bra"
Tess " Jaffa, skärp dig! Ingen kommer märka att du har nya skor, ingen tänker på det"
Jo visst! Jelena såg direkt och även Carina, bra Tessi! Hahaha. Men det blev kanoners det! Älskar verkligen det laget, så jädra sköna! Vidare till ridningen, hoppade Marcos gick väl sådär, lite hit och dit. Tävling om en vecka 80 och 90 klassen.

Imorgon har jag sovmorgon till halv sju, haha! Jag ska sova ut som bara den imorgon, Gud vad skönt! Lär väl inte sova till sex precis men ska sova tills jag vaknar helt enkelt. Så sköööönt! Men ska göra lite läxor faktiskt. De är en vecka kvar till den ena och två till den andra. Men man kan ju lika gärna göra det nu när man har tid så behöver man inte tänka på dem tills den vecka som var har prov också. Nu ska jag hoppa i badet, se på idol och sova! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0