Varför krångla till det?


Leonberger, berner sennen, hovawart, Australien shepherd, finsk lapphund de är väl de raser som jag varit mest inne i. Men idag på väg hem från träningen träffade jag en tjej som hade två golden retreiver och de var hur lydiga som helst. Båda gick löst och hon visslade så kom båda och satte sig bredvid henne och det är ju så otroligt söta. Och min favorithund Zantos är en golden retreiver, så varför krångla till det så mycket för? Golden is the hund to have! Kollade nyss upp försäkringen och visst en finsk lapphund är den billigaste ras jag hittat där men man kan ju inte bara ta det på försäkringen. Golden är lite dyrare att försäkra, det är nog ett tag kvar tills jag måste göra detta val. Men vinner jag en miljon imorgon så är det ju bra att vara förbered.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0