Torpis

Inte nu på söndag men nästa söndag ska jag till Norrland, yes! Slippa dessa tre timmar kommuntalt varje dag. Ska verkligen försöka åka tåg upp och ner, sida till sida. Haha! Skoj! NOT! Läste nu att vi ska ha barnmedicin, det låter väldigt roligt. Men det börjar känns lite press nu från veckorna i Torpshammar! Ska få en jätte stor och avgörande hemuppgift också, vilket jag ser fram emot! Det är det här jag har valt, det är det här som har fått mig gå kvar i skolan. Vet inte hur många gånger jag sagt att jag ska hoppa av och hur nära jag varit. Men är glad att jag har gått kvar! Börjar faktiskt ge upp att plugga efter gymnasiet, börja jobba som undersköterska någon stanns, var som helst, så jag kan köpa min hund! Och sedan kan jag jobba som undersköterska resten av mitt liv, jag vill inte jobba, den här världen tvingar mig och jobba och då får jag väl jobba så att jag har råd med tak och hund! Det jag alldra helst vill bli tar ju ett tag för att bli, ska försöka se om det finns något roligare uppdrag! Imorgon har vi mössprovning, skoj NOT! Studenten är så jävla överskattat, åh, wohooo! Jag klarade skolan! Men alla som har tretton IG:n får också ta studenten fy fan vad jag är bra. En anledning att festa?!?!! Jag känner faktiskt lite panik inför studenten, nu börjar livet på riktigt! Men samtidigt känner jag mig närmre min Glimma mer än någonsin och för varje sekund som går så kommer jag bara närmre och närmre! Nu har jag i alla fall gjort lite läxor, eller en läxa rättare sagt! Men jag har varit jätte duktig idag, i skolan var jag inte särskilt aktiv. Tog fram DNA på naturkunskapen, då gjorde jag väl det jag skulle. Sen på svenskan, alltså vår lärare fick ryck på mig, hennes stubin måste vara såhär kort eller hon har ingen stubin det smäller hela tiden, ärligt talat! Jag sa "Är det inte bättre..." Och sedan började hon skrikprata en jädra massa blaja, varför inte använda ordet "nej"! Åh jag får damp! Därför var jag skitnere och sur på svenskan, gjorde det jag skulle, sov och gick hem! Hemma satte jag mig då och letade hundnamn sen så städade jag mitt rum, damsög hela lägenheten och städade hos fågeln, nu är det fint här! Alla är välkomna på fest! Jaha, bara Sara är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0