Tisdag

Imorse försov jag mig väl inte riktigt då! Jag vaknade faktiskt halv sex men låg kvar i sängen en timme. För det var så kallt, jag var pigg och så men jag ville inte kliva upp ur min varma sköna säng. Men jag låg kvar i sängen i en kvart. Böt om under täcket och sminkade mig sedan i sängen innan jag sprang och gjorde frukost. Och klockan blev fem i sju och det skulle betyda att min buss går om tre minuter, jag var körd! Men jag tog cykeln och kom med tåget och rätt buss och kom i tid, hura! Första lektionen hade vi naturkunskap, lab med blod. Och efter som vi är på skolan i Stockholm får vi bara sticka oss själva. Det är faktiskt svårare! Gör man det på någon annan är det bara att sticka, inge mer med det. Gör någon annan  på sig själv väntar man bara på sticket men när man gör det på sig själv, då man ska trycka ner den där grejen och vara bered på ett stick. Det gör ju inte alls ont men de är ändå lite jobbigare. Men det gick i alla fall bra. Sedan hade vi svenska och gick igenom lite grejer inför imorgon. Och så hade jag och Lisen mentorsamtal, fick ut väldigt mycket av det, NOT! Och så åkte jag in till stan och shoppade presenter till Therése och gick förbi en vacker halsduk, så jag köpte den.. Oj då!! Och var och letade som bara den efter min vattenflaska, den är ju lite speciell men den fanns inte. Och jag kollade på fotbollsskor! Hittade ett par jag verkligen ville ha men de kostade 1200 vilket inte finns i min plånbok. Men får se hur det blir med den saken ja! Fotbollsträning imorgon, wihooo! Nu ska jag gå och göra läxor, jag ska göra dem i tid!! God dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0