Tävling imorgon

Börjar bli lite nervös, första tävlingen med Mackan!! Men det ska nog gå helt okej ändå. Satsar på två felfria rundor sen en rosett hit eller dit spelar för mig inte så stor roll. Imorgon har jag mycket mer tid än vanligt, brukar ju hoppa i de första klasserna och man känner sig extreamt stressad över allt. Men imorgon hoppar jag i de två sista klasserna och har tid på mig, både att gå banan, ta hand om Marcos och byta om i lugn och ro. Hatar att man måste ha säkerhetsväst på sig under tävlingen, det är så obekvämt. Och vi hoppar ju aldrig annars med den men tycker det är en jätte bra regel ändå. Genom att sätta upp regler som man blir straffad för om man inte följer gör ju att några fler följer reglerna. Som att ha bilbälte, en del tycker ju att det är upp till var och en. Men för mig är bilbälte en självklarhet! Det är som en vana, när man kliver in i bilen sätter man på sig bältet. Men men, tillbaka till tävlingen. Hoppade 80-90 i onsdags och det gick otroligt bra, så känns ändå lite skönt men ändå är det lite jobbigare att andas, haha!

Ska åka till mor idag, plugga lite psykologi! Det här är första provet där jag börjat plugga i tid, har sammanfattat två kapitel av fyra, känns rätt så bra! Och psykologi är ändå rätt logiskt och om man bara tänker efter lite så kan man gissa sig fram till svaret. Såna prov gillar vi! Yees!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0