Ser fram emot denna vecka

Måndag: Skola, mentersamtal (tjafs om studenten), etik (redovisning om mobbning), projektarbete (ska typ bara prata med Gädda om det), naturkunskap (Ska väl typ börja på genetik, tror jag! Sedan ska jag umgås med Tess och åka moppe ( så jäkla roligt ) till fotbollen och träna (underbart)!!

Tisdag: Skola, naturkunskap (labba), svenska (kan någon berätta vad vi göra på svenskan?). Hem och göra idrottsuppgiften och börja plugga psykologi! Sedan ska jag till stallet och rida.

Onsdag: Skola, Etik (ingen aning om vad vi ska göra) och sedan estetisk verksamhet (ska fortsätta med gipsmaskerna). Hoppa Marcos på kvällen.

Torsdag: Skola, Audologi (spännande? Jag har  världens sämsta hörsel). Ska till pappa.

Fredag: Skola, enbart naturkunskap (skoj, not)! Förmodligen mamma mia med småsystrarna, jippi!

Lördag: Ska vara hos pappa, åker till mor min på kvällen.

Söndag: Hopptävling, iiiiiiiiiii! 80 och 90 centimeter på Marcos. Önska mig lycka till!





Bara för att jag inte har något att göra ska jag skriva upp mina betygsmål denna termin:
Estetisk verksamhet - MVG
Idrott och hälsa B - VG/MVG
Naturkunskap B - VG
Psykologi - MVG
Religionkunskap - MVG
Etik och livsfrågor - VG
Svenska B - VG
Projektarbete- G/VG/MVG
Akutsjukvård - MVG
Räddningtjänst - MVG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0