Mamma mia the movie


Igår gick jag och Anna på bio. Tittade på mamma mia, helt gratis! Den var otroligt bra, musik är bland de underbaraste som finns. Har lyssnat på "abba" hela dagen eller rättare sagt abbalåtar. Med både filmteamet och sedan A-teens, har inte en enda Abba-skiva hemma. Mamma hade lp-skivor förut men vi har ingen lp-spelare. Det är ju sjukt coolt med en sådan. Jag lyssnade rätt så mycket på lp när jag var mindre, Anita Hägerland! Och det var ju så coolt att sätta på den och sedan byta låt. Hoppas det kommer tillbaka, att vi fattar att mp3 är skit. haha! Naa, den kanske inte ska över ta mp3ns plats. Och man kan ju redan låtarna, wops! Fast man inte ens vuxit upp med dem och har väl aldrig varit så stort fans av Abba förns nu! Haha. Men saknade ju en hel del låtar där med mina försök till Abba, så tog fram nothäftet och satte på skivan som är med till den och satt och sjöng. Tänkte precis förboka dvd:n men den kommer inte ut förns sista november, vad är det för skit? Då förstår jag de som laddar ner alla filmer, det är ju jätte långt till dess. Buhuuu! Får väl gå och se den på bio igen, för den är så sjukt bra! Har du inte sett den så gå och se den eller vänta till sista november. Perfekt julklapp!!!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0