Kalas ikväll, wohoo!

Ja, jag gick ur sängen en kvart innan bussen skulle gå och missade såklart den men till nästa buss var jag i god tid till men så ska jag gå ner till bussen och hittar inte mina skor, springer in i rummet igen men de är inte där. Så kom jag på att jag glömde dem i bilen. Så ja fick springa ner till bilen och hämta skorna och där med så missade jag bussen. Kom en halvtimme försent till psykologin, där jag börjar förstå vad vi gjrode sist. Sedan fick vi tillbaks naturkunskap provet, gick ju skit bra!! Sen hade vi genom gång och jag och Anna var väldigt aktiva. Så har vi äntigen fått vår nya busshållplats, fy bubblan vad skönt. Slipper man ler vägen och gå över vägen, skönt som bara den! Men det var vissa som inte förstod att vi bytt, haha, såg jädrigt roligt ut!! Snart ska jag på Tessis kalas, wohoo! Hoppas de har gjort damsugare... iiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0