Jag har varit riktigt arg idag!

Ja, jag har varit arg hela dagen! Jag tycker själv inte att jag blir arg så ofta, en del kanske tycker det men de är bara för att om jag inte tycker om personen jag är med kan inte jag spela att jag gör det.. Ja men idag då! Det började med the voice, så jäkla roligt! Men sen kom jag försent! Så fick vi reda på att vi skulle ha skolfotografering efter skoltid och jag hade skitbråttom till träningen och så hade vi tre timmar håltimme och allt blev bara skit! Men har hoppat av natur och frilufs liv nu i alla fall. Och läraren sa att det var bra att jag satsade på fotbollen istället, känns skönt! Och fotbollen var himla rolig idag, spelade dock på grus. På onsdag blir min första träning utan Tessi men det kommer nog gå fint ändå. Nu ska jag hoppa i ett bad och sova gööööööött! God natt

Kommentarer
Postat av: Bellaboll

svar: Men dåså, då är det inte mycket snack om saken =) Det bästa är ju att det går runt 28.000 på universitetet och bara några få tusen av dem pluggar på distans. Samt så finns det väldigt mycket ungdomar, så det är en väldigt ung stad. Kommunen har byggt väldigt mycket fina lägenhetsområden i närheten av universitetet just för studenterna. Det byggs nytt hela tiden, det har tillochmed kommit till en ny stadsdel pga detta :P

2008-09-09 @ 12:25:25
URL: http://bellaboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0