Inte en dag för skolfoto

Usch vilken hemsk hårdag jag har idag, det är helt sjukt! Detta kommer inte bli något bra och jag är försenad också, uuups! Men vad ska jag göra åt mitt hår, iiiih! Eh, skit samma! Ska bli kul att träffa Anna idag, wihoo! Och ikväll är det ju fotboll, yes! Ska gå ut till bussen nu så att jag verkligen kommer i "tid". Ja jag kommer till bussplatsen fyra minuter innan skolan börja. Får väl springa, NOT! Jag tar de så jädra lungt... Måste bara säg att jag älskar vakna med the voice! Alltså man blir på sånt glatt humör direkt. Jag vaknade halv sju och har nu sett på t

Kommentarer
Postat av: Bellaboll

svar: Okej.. :) Plugga eller?

Det är en mysig och fin stad med mycket ungdomar och studenter, men det dåliga är ju att det ligger så långt bort. :P

2008-09-08 @ 12:38:55
URL: http://bellaboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0