Idolfeber

Första bilden Anders Bagge, Laila Bagge och Andreas Carlsson
Nya juryn är ju så kung. Jag hade tänkt skita i att se idol i år men sedan bidde det tydligen att man blev fast. Och nu kan jag inte vänta tills på tisdag för att se fortsättningen. Hahaha! Men bäst i år är ändå juryn, den föra sög ju! Laila är min klara favorit, haha! Det jag saknar alldra mest är Gynning, buhu, kom tillbaka. Men hon blev rätt så livsfarlig för mig idag. Jag skulle gå i mitt rum så låg Carolina Gynnings bok på Magdalena Graafs bok på golvet, så på något vis klev jag på böckerna och efter som de har så konstigt material så glider de ifrån varandra och jag följde med Gynnings bok iväg och som tur var låg sängen bakom så jag ramlade rätt så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0