Hundnamn

Helst av allt vill jag köpa en hund imorgon men så ser inte läget ut. Varför måste denna jord styras av pengar?!?!
Sitter i alla fall och tittar på olika hundnamn.... Just nu vill jag ha en golden tik, wohooo! http://www.mountainvalley-dogs.se/hundnamn.htm bara för att jag inte har något att göra



Innelistan - Utelistan
Dimma, Glimma - Odöpt
Brumma - Orka
Molly - Häxa
Saga - Bönan
Honey - Curry

Dimma och Glimma, lite lika kanske? Skrev upp de jag hittade och Dimma hade Tessi sagt några veckor tidigare, blev lite kär i det namnet. Och nu är jag lite kär i Glimma ;) Och Brumma, haha, hur gulligt är inte det på en skala 1-10?!?! 10 Molly, Saga och Honey var väl inte de roligaste, så de borde inte vara med på listan egentligen... Så de åker nog ut,...!

Vi gör en ny innelista
Glimma!
Dimma!
Brumma!


Så om Du tänkte köpa en hund till mig de närmaste timmarna eller inom en snar framtid, som en överraskning!
Så köp en:
Golden retriever
Tik
Vid namn Glimma

Skulle jag ändra mig till en hanhund har jag min Techno!!

Image:Golden Retriever 7 Aug 2005.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0