Hoppla polle!

I ungefär en kvart stod jag och övervägde, skulle jag rida eller inte! Min träningsvärk var helt sjuk igår, jag haltade runt och så fort jag råkade böja på benet så flög det iväg, typ! Men bestämde mig för att rida, efter som jag ska tävla på söndag så är det skönt att ha en sista gång som gick väldigt bra. Så bestämde mig för att rida, wohoo! Bra val! Det gjorde helt sjukt ont i början men sen märkte jag inte att jag hade ont. Det gick väldigt bra igår, det blev ett riv men annars gick det otroligt bra. Känns skönt inför tävlingen men drömde dock att det var helt kaos, när vi skulle bygga banan var det helt kaos, jag fattade ingenting av banan, det var helt kaos! Och inte nog med det, på läktaren satt mina lärare, hm...? Men igår så fick vi bestämma en egen bana av det som fanns och då KOLLAR man igenom banan två gånger innan man hoppar den precis som man tänkt, visst ingen märker om man gör något som man inte tänkt ut, jag ändrade en sak men det var inte för att jag glömde utan för att det skulle bli mer övning.. Men när man ska tävla blir det skit nervöst med banan. Men tror det är för att allt inte är uppbyggt och man tror inte att det ska bli något av det. Jag har inte lagt ner så mycket tid på omhoppningen förut, kanske måste lägga ner mer tid på det på söndag, det finns ju en chans till det.

Idag skulle vi ju ha en lektion, som ändrades till en annan igår och när vi klagade på det tyckte våran rektor att vi var patetiska för alla kan inte ha planerat in något jätte viktigt en timme efter skolan sådär. Håller faktiskt med han, vår klass klagar på allt, så fort vi hittar en chans så klagar vi. Orka lägga ner energin på att klaga. Jaja, igår fick vi i alla fall sms om att lektionen var inställd. TRIST! Så fick en sovmorgon nu, ska gå och äta frukost, byta om och åka till far min. Adjööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0