Hm..

Jag var så sjukt trött i morse, sov i idrottskläderna så tog bort mascaran med fingret lite och gick. Hade sammarbets övningar på idrotten, det var riktigt roligt, inte så fyskiskt men skoj ändå. Sista övningen var ju lätt roligast. Vi fick en tunna med massa hål i och en massa äggkoppar och en mugg. Tanken var att vi på fem minuter skulle fylla denna tunna med vatten från poolen. Jag offrade mig att hålla i hålen och man blev rätt så blött ja. Och när vi sedan vunnit så hälde Per tunnan över mig, som tur var hade ju redan lite åkt ur men man blev ännu mer blött. Så då kunde man ju lika gärna hoppa i poolen liksom. Simmade runt där med kläderna på innan jag gick upp. Och då kom jag på att efter som jag var så trött hade jag itne packat så nogrant, så som nya strumpr, bh och trosor. Mmm, skoj! En bikini hade jag tydlgigen med mig men bara överdelen. Nu är jag i alla fall hemma i torra kläder, har hämtat mina fotbollsdojor. Vilket kapp, visst finns det bättre och snyggare men 145 spänn för att par fotbollsskor, kanon! Nu ska jag gå och äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0