Herre vad trött jag blev!

Ja, jag är helt slut! Ska äta lite och sedan titta på bingolotto, haha! Men Molly är ju med och Bert Karlsson och man säger ju aldrig nej till Bert! Näää men Molly är ju så jädra braaa, så det måste man ju bara se! Det är bara drygt att se alla siffror där i mellan. Men men! Imorgon är det äntligen vakna med the voice, haha! Ska ställa klockan på kvart i sju för att bara se det, jag vet att det börjar halv sju men det är kvart i som allt roligt börjar. När de ringer till Josefin och sedan när hon är i studion, det är ju när alla tre är där som det är som roligast. Sedan börjar skolan 10.10 så jag måste ta halv nio bussen härifrån. Så skolfoto imorgon, vilken tid har jag ingen aning om. Men det är en rätt så soft dag imorgon. Klassråd och det är ju inte särskilt jobbigt sedan Etik och de ska vi se på ondskan. Lunch, hoppas det blir skinksallad, evigheter sen ju! Sedan är det projekt arbete sen blir det middag, wohoo! Och sedan naturkunskap och sedan slutar jag och då är det fotboll! Just ja, ska prata med rektor Anders och min mentor också. Men de går ju fort och det är ju på rasten, då jag ska äta middag. hm....! Men den rasten är rätt så lång så! Nu ska jag gå och äta ungpannkaka med glass, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0