God natt


Klockan är inte ens tio och jag är skittrött men känner mig nästan helt frisk nu. Imorgon ska jag bara vara hemma och ta det lungt och göra läxorna! Jag ska göra läxorna, har inte gjort en enda i tiden denna termin. Hm...! Men nu ligger alla mina Carolaaffischer utlagda på golvet och allt som nyss låg på golvet i sängen. Hm.. jag plockar inte undan särskilt bra. Så ska gå och fixa det, kanske ta ett glas o´boy och sedan se idol, utan att somna! Sen ska jag se mean girls, haha, den filmen är så jäkla skön! Jag älskar Lindsay Lohan! Ja, Lindsay Lohan och Carolina Gynning is the shit! Och jag är skit ledsen för att jag klippte lugg, alltså det ser för jävligt ut! Skolfoto på måndag, kul liksom! Jag vet inte vad jag ska göra åt håret, det är för kort för att sätta upp det som jag gjort i en veckas tid och det är för fult för att visa. Gruppfotot är inte så farligt, det är de enskilda, allt är i närbild och man kommer typ se all hårspray om man försöker spraya fast det! Men det är inte så svårt att välja kläder, för vi ska ha spexfoto! Vad kommer vi vara om tjugo år, jag ska ha ambulanskläder. Valde mellan ambulans, brand och polis. Skulle fattiga jag välja polis skulle jag bli av med minst 150 spänn och inte se speciellt riktig ut, haha, sån där t-shirt man hade som fem åring. Okej jag hade ingen men mina vänner hade. Och brand kläderna är ju så tråkiga! En svart skit stor jacka med svarta ännu större byxor med lite reflexer och flammel på och så ännu större fulare gula skor, nej! Ambulans jackan är i alla fall lite tuft! Och färgglad, gul och röd med reflexer! Då syns man! haha. Som Hanna sa förut så ska jag alltid sticka ut. Men sen måste man välja vad man ska ha upp till för de ska ju vara med på fotot. Jag tror jag kör på den rosa halsduken. Så kanske folk kollar mer på den än på mig när de kommer hem och ser bilden efter som mamma alltid hänger upp den i köket! ÅH NEJ! Kims bild från trean har hängt där sedan trean, så detta kort måste bli riktigt, riktigt, riktigt, riktigt, helt sjukt riktigt bra! Men jag har hört ett rykte, att hon tänker sätta upp alla bilder! Usch! När jag flyttar hemifrån ska jag inte ha en enda bild på mig uppsatt! Nu ska jag gå och fixa allt jag skrev överst i inlägget. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0