God morgon

Nu är jag ganska så trött, förkylningen håller sig kvar men den börjar släppa nu. Skönt det! Skönt att vara ensam hemma en hel helg, spciellt när man är sjuk. Man kan göra vad man vill, äta när, var och hur som helst. Men om cirka tre timmar kommer mamma hem och det ser hemskt ut över allt. Jag måste diska de jag gjorde mat i (oj) plocka upp alla filmer, lägga in min tvätt i garderoben och just ja, läxan ska ju göras. Nu ska jag gå och äta frukost, och stäng av datan, sedan ska jag hänga in sakerna i garderoben, plocka upp allt från golvet, diska, damsuga och sedan göra läxorna. Bloggar hur de gick ikväll, intressant va? haha! Nä men ikväll kommer jag hit. God dag!

Mitt lilla misstag... ! (De där gosedjuret fick jag i år, det är Norrländskt ;)

Blev kvar lite längre än planerat, ooops! Fastnade på blondinbellas blogg, den bruden är så jädra skön, ball och grym! Men nu har jag läst klart så nu ska jag gå till frukost bordet. Två timmar kvar tills allt utom läxorna bör vara klart. Ha en jätte bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0