Fotbollsträning

Kom nyss hem från fotbollsträningen och har sjukt ont i mitt högra ben. Var riktigt jobbigt men också otroligt roligt! Wohoo! Älskar fotbollen, så jädra glad att Tessi övertalade mig att börja. Som sagt är det inte så vanligt att börja spela fotboll när man är arton men någon sa idag attt jag bara tagit ett uppehåll i åtta år, låter väl lite bättre. Haha! Det är i alla fall helt galet roligt.

Men något som inte är lika roligt är att de är ändrade planer för veckan.! Imorgon har jag EN lektion, på torsdag har jag EN lektion och på fredag har jag EN lektion. Och de är max 1½ timme! Och det tar tre timmar för mig att komma till och från skolan. Roligt, roligt, NOT!! Men får väl passa på att plugga på tåget, känns som om jag kommit i från det. Sitter messt och drömmer på tåget, lyssnar på hög musik och väntar på slutstation, hoppas sedan att bussen går, så jädra laaaat! Ska bli ett slut med det, bara för att jag blivit så jädra lat så ska jag ta CYKELN imorgon. Märkte ju på träningen att jag inte orkar fult ut. Visst cykeln till station är inte mycket men det är mer än att åka buss. Så cykeln imorgon, eller vid ännu bättre fall GÅ! Men de tar ju lite längre tid och jag har inte all tid i världen på morgonen. Men imorgon har vi en lektion så ska nog ta mjukiskläderna sätta upp håret i en tofs och bara vara slapp!

Måste bara säga att jag älskar Louise i min klass! Sååå jävla roligt att det finns inte, helt sjukt vad rolig hon är! Alltså hennes uppvisning i onsdags var ju hur klockren som helst. Men idag alltså, fy bubblan vad jag skrattade! När hon började sjunga "Jag är så lycklig" högt som bara den i rulltrappan. Och sen då, börjar hoppa som Pippi och sjunger "här kommer Pippi Långstrump" mitt på centralen i rusningtrafiken. You go girl!

Nu ska jag gå iväg, duscha, sova och vakna! God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0