Den mörka skogen skrämmer en!

Cyklade till och från träningen idag. Dit var det inga problem, träningen var jätte rolig men det gick skit för mig. Så skulle jag cykla hem och det gick bra tills jag kom till skogen och jag vet inte vad det är som gör att man vill komma ut där ifrån så fort som möjligt. Hur många mördare står där och väntar egentligen? Jag tror chansen är större att bli ner slagen precis innan skogen eller precis efter, ändå känner man en trygghet när man kommer ut från skogen. Men när jag cyklade in där i skogen så var det ett stort svart hål, inte så överdrivet lockande! Och sen då, var enda buske är en människa! Och man ser ju inte vart vägen är och jag skulle omöjligt se om det kom en människa och kom det en människa skulle jag skita på mig. Man måster seriöst titta vart träden tar vägen för att inte åka av vägen. Nu lyckades jag välidigt bra men det var osäkert många gånger. Men nu sitter jag här och ska se på idol, hinner ju inte se klart innan uttagningen börjar men ska börja se det nu i alla fall. Två lektioner imorgon :) Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0