Céline Dion


Jag är så jäkla rolig, ändrar mig hela tiden! Förut skulle jag ha minst fyra ungar och nyss skulle jag aldrig i hela mitt liv skaffa ungar men nu är jag uppe på minst tre igen. Och igår när jag gick och sjöng på en låt av denna artist så kom jag på att Céline är ett jätte fint namn och det var då jag ändrade mig, haha! Och när jag sa det till Tessi sa hon att Dion är ju också ganska fint. Och en Bianca har jag velat ha i fyra år. Men fan om jag får tre pojkar, jag vill bara ha döttra ju. Hm... fan att man inte får välja!!

Kommentarer
Postat av: jennie

Fin blogg :D Kolla gärna in och kommentera min !

2008-09-21 @ 08:14:04
URL: http://solstollan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0