Blir bara sjukare och sjukare!

Idag mår jag inte särskilt bra alltså! Börjar bli riktigt förkyld nu, inte kul, inte kul! Jag har så jädra roligt jämt nu för tiden att jag inte har tid att vara sjuk!! Ikväll är det ridning, markarbete. Vi har bara ett tråkigt ämne i skolan just nu och det är svenska, sen är resten skitroligt men ska nog hoppa av ett ämne! Natur och frilufts liv hänger i luften på att slängas ut ur mitt liv. För det första så slutar vi halv sex på måndagar på grund av det ämnet och vi ska börja med fotbollen kvart i sex, omöjligt! Så det är en anledning till att jag vill hoppa av och den andra är den där jädra turen! Jag vill ju åka till Cillapilla istället för den där turen. Och inget taskigt mot alla andra men jag och Anna får ju aldrig vara med varandra, så det ämnet kan ju slänga sig i vägen! Plus att vi ska inte göra så jätte roliga saker, liksom cykla i skogen, det gör ju jag varje dag, ska snart iväg och göra det!  Nu ska jag se lite över vårt project arbete. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0