Vakna!

Yes! Du var man uppe och fullt påklädd, just fan cykeln!! Jaja, jag åker och tittar om den är där ikväll! Ska äta världens godaste frukost snart och sedan måste jag plugga, jag vet att jag skrev det igår men nu är jag seriös! Idag ska jag vara klar med båda svenskauppgifterna och powerpointarbetet! Svenskauppgifterna först och främst, sedan etiken! Och sedan lite naturkunskap, i helgen blir det stallet både lördag och söndag. Ponnytävlingar så ska dit och hjälpa till. Sen så börjar skolan, usch! Mössprovning två timmar innan skolan börjar, åh vad roligt!! Nu är det i alla fall bestämt att vi ska börja rida på torsdagar klockan sex! Då blir mitt tränande lite mer utspritt!

Tisdag: Idrott och ridning
Onsdag: Idrott och fotboll
Torsdag: Ridning

Förut fick jag trycka in det där plus en till fotbollsträning på måndag-onsdag. Ska bli skönt att komma hem i tid också. Det är även skönt att ha ridhuset först så kan man bygga fram och rida fram innan. Så får försöka vara i stallet fem, slutar skolan fyra en del torsdagar men tror det är en och då får jag väl bygga bort lite mer bara. Nu ska jag börja min dag, adjöö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0