Vakna med the voice


Hahaha! Vakna med the voice har en liten tävling på youtube. Där de tagit bilder från övervakningskamerorna och lagt upp på youtube, den som får mest tittare på sitt klipp vinner.. Wohoo! Heja Craaford..


Tillbaka till mitt liv, om en kvart typ ska jag till skolan. eller en en halvtimme, ska in på sl och kolla upp det. Vet inte när jag slutar idag, har jag en lektion eller tre lektioner? Ska ta bussen om en halvtimme! Slutar halv tolv eller 15.10!

Tillbaka till the voice, ALEXANDER var där igår från idol! Jag började gråta när han åkte ut, känslig....! Och åh vilken tabbe juryn gjorde, va fan gör Jesper kvar i idol?! Han suger ju rovhår! Men de ryktas ju om att Alexander har skiva på g, hoppas jag verkligen! Och jag har väl inte haft någon favorit i idol detta år förutom han men nu har jag hittat min favorit KEVIN! Han är ju kung!!

Tillbaka till mitt liv, ska ta för givet att jag slutar tre så jag ska packa med mig allt så jag kan åka direkt till Tessi ikväll. Så nu måste jag gå och packa!!!!

Kommentarer
Postat av: jelena

haha , Gillar att du skriver.

Han suger ju rovhhår. HAHAHA,

det fick mig ett skratt.



Men ja självklart ska jag spela på söndag!

=)

2008-10-08 @ 09:10:48
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0