Önskelista

Image and video hosting by TinyPicSatt vid frukosten och skrev önskelista inför julen och det gjorde ont i hjärtat att inte skriva hund men kan nog lika gärna skriva det, jag kommer ju ändå inte få någon! Så därför skrev jag upp det nu!! Det fanns en tom spalt mellan Jennifer önskar sig och det som nyss stod först på listan. Men nu står det en hund överst på listan!

Ras: Golden retriever
Kön: Hane
Namn: Techno

Så säger jag till min skola att jag har fött barn, man kan ju gå i nio månader utan att veta om det! Jag kan vara en av dem. Nyss ville ja ha en tik men nu vill jag ha en hane. Min Techno som jag velat ha så länge och min mogna brosa ska därför döpa sin hund till Schlager. Vart är min bror föresten? Han har ju inte varit hemma på evigheter ju. Tillbaka till hunden, det skulle vara så mysigt att gå  ut med en hund nu ju. Jag skulle gärna gå ut på en promenad nu men jag skulle aldrig gå ut själv. Måste gå och hämta cykeln i centrum snart och det blir min promenad idag, kanske en promenad till och från stallet också, om Sara ska med. Annars tar jag cykeln. Men ultimata hade varit att ha en vove att gå ut med. Äntligen komma ut innan man går till skolan, gå ut när man kommer hem och gå ut innan man går och läger sig precis och så lite små promenader då och då. Åh, vad härligt! Att alltid ha någon vid sin sida. Men man måste ju hitta en vardag där det fungerar att ha hund. Har inte riktigt koll på när jag ska till stallet nu om en och en halv timme, uuuups! Ska börja plugga nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0