Torpshammar v. 42

I söndags klockan fyra gick bussen till Torpshammar men jag ville så sjukt gärna vara med på fotbollsmatchen som började fem, så jag och Sara bestämde oss för att ta tåget! Så himla skönt. Direkt efter matchen åkte vi till centralen där vi tog tåget till Sundsvall, en rökpaus för Sara och sedan hoppade vi på tåget till Torpshammar! Det gick skitfort, träffade en gammal klasskamrat på det sista tåget också. I Torpshammar kom Oskar och hämtade oss och han körde som en galning. Så var det hopp i säng! Dagarna här har väl sätt ut exakt likadan! Vi har haft teorilektioner alla dagar förutom den sista. Det var väldigt mycket att ta in och vi hade prov på allt! Hoppas verkligen att det gick bra. Jag känner i alla fall att jag har lärt mig mycket av den här veckan! Igår hade vi övningar, stationsövningar, jag tycker de vanliga är mycket roligare!! På fritiden då så har vi väl pluggat lite men det jag och Sara gjorde mest det var att gå promenader, 1-4 timmar varje dag! Det var nog bara den sista dagen vi tog en kort promenad, sen var vi uppe i minst två timmar varje dag! Väldigt sköööönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0